#use wml::debian::mainpage title="سیستم عامل جهانی" GEN_TIME="yes" #use wml::debian::recent_list #include "$(ENGLISHDIR)/releases/info" #include "$(ENGLISHDIR)/releases/images.data" #use wml::debian::translation-check translation="8da95139c3595d47371ba8d288784086ae2ebacd" maintainer="Behrad Eslamifar" دریافت دبیان (نصاب شبکه ۶۴ بیتی)

دبیان

دبیان یک سیستم عامل آزاد برای کامپیوتر شما است. یک سیستم عامل مجموعه ای از نرم افزار های پایه و کمکی است که کامپیوتر شما را راه اندازی می کنند.

دبیان بیش از یک سیستم عامل خام است: دبیان به همراه بیش از بسته، نرم افزار های کامپایل شده که با فرمت بسیار مناسب و قابلیت نصب آسان بر روی سیستم شما آماده شده است، عرضه می شود. بیشتر بخوانید...

آخرین نسخه پایدار دبیان است . آخرین به روز رسانی برای این نسخه در تاریخ منتشر شده است. برای مطالعه بیشتر در مورد نسخه های موجود دبیان..

شروع کنید


اخبار

<:= get_recent_list('News/$(CUR_YEAR)', '6', '$(ENGLISHDIR)', '', '\d+\w*' ) :>

برای دیدن خبر های قدیمی تر به صفحه اخبار مراجعه کنید. در صورتی که مایل هستید خبر های جدید به صورت پست الکترونیکی برای شما ارسال شود، به عضویت لیست پستی debian-announce درآیید.


مشاوره های امنیتی

<:= get_recent_list ('security/2w', '10', '$(ENGLISHDIR)', 'bydate', '(2000\d+\w+|dsa-\d+)' ) :>

برای مشاهده مشاوره های امنیتی قدیمی تر به صفحه امنیت مراجعه کنید. در صورتی که مایل هستید خبر های امنیتی هر زمان که منتشر شد به صورت پست الکترونیکی برای شماارسال شود، به عضویت لیست پستی debian-security-announce در آیید.

{#rss#: :#rss#}